
Czas dostawy uzależniony jest od pory roku. Wiosną kiedy mamy najwięcej zamówień ten czas zazwyczaj wynosi kilka dni roboczych roboczych. (okresowe opady mogą spowodować wydłużenie wysyłki.) Jesienią i latem to tylko kilka dni. Zimą nie prowadzimy wysyłki, tylko przedsprzedaż i wysyłamy rośliny w bezpiecznym dla nich terminie. Koszt dostawy to 25zł, i 30zł za dostawę za pobraniem. Dzięki naszemu sposobowi, aż 99,6% paczek dociera nienaruszone! Rośliny wkładamy do przystosowanego do tego pudełka, zabezpieczamy bryłę korzeniową przed wysuszeniem i zniszczeniem specjalną folią LDPE. A całość jeszcze usztywniamy tyczkami bambusowymi, dzięki którym nasze rośliny nie przemieszczają się w pudełku. Wszystko zaklejamy profesjonalną, odporną na warunki atmosferyczne oraz wilgoć, taśmą klejącą. To że rośliny można sadzić tylko wiosną, i jesienią to MIT. Jedynie rośliny kopane z gruntu należy sadzić w tych porach. Nasze rośliny są uprawiane w donicach, dzięki czemu mają rozwinięty system korzeniowy, co sprawia iż można je sadzić od wczesnej wiosny aż po przymrozki! Należy jedynie pamiętać o odpowiednim nawodnieniu ich latem. Jak najbardziej! Jeśli wybierzesz wysyłkę kurierem - zawsze masz możliwość opłacić zamówienie dopiero przy odbiorze paczki. Jeśli chcesz złożyć zamówienie - śmiało dzwoń na numer +48 452 948 594. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Pracujemy w miejscowości Brudzice w powiecie Radomszczańskim. Obecnie nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad własnym centrum ogrodniczym, w którym będą mogli Państwo odebrać swoje zamówienia, oraz fizycznie kupić nasze rośliny! Oczywiście! Tiktok, Youtube, Facebook czy Instagram! Wszystkie nasze social media znajdą Państwo pod tym linkiem: https://linktr.ee/zielonapara. TAK, Pamiętajcie tylko że część roślin zamiera na zimę, a część np. Trawy czy krzewy ozdobne przycinamy na krótko wiosną. Udzielamy bezpłatnych konsultacji ogrodniczych pod numerem +48 452 948 594, lub wyślij swoje pytanie na kontakt@zielonapara.pl! Odpowiadamy również na pytania zadane na naszych mediach społecznościowych. Wyróżnia nas nie tylko 30-letnie doświadczenie, rodzinna szkółka w 3. pokoleniu, dbałość o dobro roślin i ich zdrowie. Przede wszystkim nie zależy nam na jak największej sprzedaży a budowaniu relacji z wami, Klientami. Bezpłatnie doradzając i dając produkty które są zgodne z wytycznymi i wymaganiami PIORIN. Nasze sadzonki mają w pełni rozrośniętą bryłę korzeniową, która daje gwarancję przyjęcia się. Dodatkowo jesteśmy pewni naszych roślin - jeśli nie będą Państwo zadowoleni z nich to zwrócimy pieniądze, bądź doślemy nowe rośliny! W takim wypadku najlepiej wysłać zdjęcia roślin na kontakt@zielonapara.pl, a w ciągu kilku godzin rozwiążemy problem w taki sposób, aby byli Państwo zadowoleni! Każda roślina jest zaopatrzona w paszport rośliny PIORIN potwierdzający zgodność odmianową, oraz jakość fitosanitarną. Jesteśmy trzecim pokoleniem prowadzącym szkółkę roślin, a nasza szkółka działa od 1993 roku! Tak! W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny (+48 452 948 594) bądź mailowy (kontakt@zielonapara.pl). Ze względu na wiele źródeł sprzedaży nie mamy wystawionych wszystkich ilości produktów na stronie internetowej. W celu uzyskania dokładnej ilości roślin prosimy o kontakt. Ilości podane na stronie zazwyczaj odpowiadają ok. 50% ilości obecnie dostępnych. Oprócz klasycznych źródeł opinii takich jak Facebook czy Google, prowadzimy również wizytówkę na TrustMate. Zbierane są tam opinie potwierdzone zakupem. Nasze opinie mogą Państwo zobaczyć w lewym dolnym rogu strony internetowej. Tak! Każdy nasz klient dostaje BEZPŁATNY, profesjonalny oraz pięknie wykonany ebook drogą mailową bądź jako link QR dołączony do zamówienia.Jaki jest czas dostawy, i ile kosztuje dostawa?
Jak zabezpieczacie rośliny do transportu?
Do kiedy można sadzić rośliny?
Czy można złożyć zamówienie za pobraniem, lub przez telefon?
W jakich godzinach i gdzie pracujecie?
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Czy prowadzicie gdzieś social media?
Czy zdjęcia roślin odpowiadają aktualnemu wyglądowi sadzonek?
Jak z wami można się skontaktować, i czy mogę zapytać o uprawę roślin?
Co was wyróżnia i dlaczego warto właśnie u was złożyć zamówienie?
Co gdy nie jestem zadowolony z mojego zamówienia?
Skąd mam pewność że dostanę tą roślinę którą zamówiłem/zamówiłam?
Ile lat prowadzicie szkółkę roślin i czy sami uprawiacie rośliny?
Czy uzyskam rabat do większych zamówień?
Czy macie więcej roślin niż te na stronie internetowej?
Gdzie mogę zobaczyć opinię o waszym sklepie internetowym?
Czy dostanę Ebooka po dokonaniu zamówienia?