Gwarancja jakości
Wysyłka w 5 dni roboczych

Wszystkie Byliny - 10% Zobacz

Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty.
Wybierz swój pierwszy produkt
Wartość koszyka: 0,00 zł
Pytania i odpowiedzi

 

 

 

Jaki jest czas dostawy, i ile kosztuje dostawa?

Czas dostawy uzależniony jest od pory roku. Wiosną kiedy mamy najwięcej zamówień ten czas zazwyczaj wynosi 5-7 dni roboczych. Jesienią i latem to tylko kilka dni. Zimą nie prowadzimy wysyłki, tylko przedsprzedaż i wysyłamy rośliny w bezpiecznym dla nich terminie.

Koszt dostawy to 25zł, i 30zł za dostawę za pobraniem.

Jak zabezpieczacie rośliny do transportu?

Dzięki naszemu sposobowi, aż 99,6% paczek dociera nienaruszone! Rośliny wkładamy do przystosowanego do tego pudełka, zabezpieczamy bryłę korzeniową przed wysuszeniem i zniszczeniem specjalną folią LDPE. A całość jeszcze usztywniamy tyczkami bambusowymi, dzięki którym nasze rośliny nie przemieszczają się w pudełku. Wszystko zaklejamy profesjonalną, odporną na warunki atmosferyczne oraz wilgoć, taśmą klejącą.

Do kiedy można sadzić rośliny?

To że rośliny można sadzić tylko wiosną, i jesienią to MIT. Jedynie rośliny kopane z gruntu należy sadzić w tych porach. Nasze rośliny są uprawiane w donicach, dzięki czemu mają rozwinięty system korzeniowy, co sprawia iż można je sadzić od wczesnej wiosny aż po przymrozki! Należy jedynie pamiętać o odpowiednim nawodnieniu ich latem.

Czy można złożyć zamówienie za pobraniem, lub przez telefon?

Jak najbardziej! Jeśli wybierzesz wysyłkę kurierem - zawsze masz możliwość opłacić zamówienie dopiero przy odbiorze paczki. Jeśli chcesz złożyć zamówienie - śmiało dzwoń na numer +48 452 948 594.

W jakich godzinach i gdzie pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Pracujemy w miejscowości Brudzice w powiecie Radomszczańskim.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Obecnie nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad własnym centrum ogrodniczym, w którym będą mogli Państwo odebrać swoje zamówienia, oraz fizycznie kupić nasze rośliny!

Czy prowadzicie gdzieś social media?

Oczywiście! Tiktok, Youtube, Facebook czy Instagram! Wszystkie nasze social media znajdą Państwo pod tym linkiem: https://linktr.ee/zielonapara.

Czy zdjęcia roślin odpowiadają aktualnemu wyglądowi sadzonek?

TAK, Pamiętajcie tylko że część roślin zamiera na zimę, a część np. Trawy czy krzewy ozdobne przycinamy na krótko wiosną.

Jak z wami można się skontaktować, i czy mogę zapytać o uprawę roślin?

Udzielamy bezpłatnych konsultacji ogrodniczych pod numerem +48 452 948 594, lub wyślij swoje pytanie na kontakt@zielonapara.pl! Odpowiadamy również na pytania zadane na naszych mediach społecznościowych.

Co was wyróżnia i dlaczego warto właśnie u was złożyć zamówienie?

Wyróżnia nas nie tylko 30-letnie doświadczenie, rodzinna szkółka w 3. pokoleniu, dbałość o dobro roślin i ich zdrowie. Przede wszystkim nie zależy nam na jak największej sprzedaży a budowaniu relacji z wami, Klientami. Bezpłatnie doradzając i dając produkty które są zgodne z wytycznymi i wymaganiami PIORIN. Nasze sadzonki mają w pełni rozrośniętą bryłę korzeniową, która daje gwarancję przyjęcia się. Dodatkowo jesteśmy pewni naszych roślin - jeśli nie będą Państwo zadowoleni z nich to zwrócimy pieniądze, bądź doślemy nowe rośliny!

Co gdy nie jestem zadowolony z mojego zamówienia?

W takim wypadku najlepiej wysłać zdjęcia roślin na kontakt@zielonapara.pl, a w ciągu kilku godzin rozwiążemy problem w taki sposób, aby byli Państwo zadowoleni!

Skąd mam pewność że dostanę tą roślinę którą zamówiłem/zamówiłam?

Każda roślina jest zaopatrzona w paszport rośliny PIORIN potwierdzający zgodność odmianową, oraz jakość fitosanitarną.

Ile lat prowadzicie szkółkę roślin i czy sami uprawiacie rośliny?

Jesteśmy trzecim pokoleniem prowadzącym szkółkę roślin, a nasza szkółka działa od 1993 roku!

Czy uzyskam rabat do większych zamówień?

Tak! W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny (+48 452 948 594) bądź mailowy (kontakt@zielonapara.pl).

Czy macie więcej roślin niż te na stronie internetowej?

Ze względu na wiele źródeł sprzedaży nie mamy wystawionych wszystkich ilości produktów na stronie internetowej. W celu uzyskania dokładnej ilości roślin prosimy o kontakt. Ilości podane na stronie zazwyczaj odpowiadają ok. 50% ilości obecnie dostępnych.

Gdzie mogę zobaczyć opinię o waszym sklepie internetowym?

Oprócz klasycznych źródeł opinii takich jak Facebook czy Google, prowadzimy również wizytówkę na TrustMate. Zbierane są tam opinie potwierdzone zakupem. Nasze opinie mogą Państwo zobaczyć w lewym dolnym rogu strony internetowej.

Czy dostanę Ebooka po dokonaniu zamówienia?

Tak! Każdy nasz klient dostaje BEZPŁATNY, profesjonalny oraz pięknie wykonany ebook drogą mailową bądź jako link QR dołączony do zamówienia.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl